Aisyah Najihah :)
ABOUT ENTRY *repair* INSTA
he's my heart
Sunday, June 19, 2011 • 12:19 AM • 0 comments
ya! aku pasti !
tidak lain tidak bukan,
dia lah lelaki yang paling aku sayangi didunia ini..
sejak pertama kali aku melihatnya,
kasihku membuak2 terhadapnya,
tidak dapat aku bayangkan ...
andai suatu hari nnti dotdotdot..
aku x mampu hidup tnpa nya..
sungguh diri ini lemah tnpa dia disisi
yang sentiasa menyokong aku..
orang yang aku sayangi tu insan bernama AYAH..
hari ini hari bapa ? korg sume dah ucapkan ?
bagiku, setiap hari ,hari bapa ..
tadi kat surau
ada ceramah dri ust Azizi..
berkaitan dgn bapa..
ramai pelajar nangis..
mungkin homesick kut..
pape pun ..
hargai lah ayh kita sebb
beliaulah sorg pelindung keluarga,,,
sorg x pernah mengenal erti penat lelah
demi mencari kesengn hidup buat anak2 dan isteri tercinta..
marh ibu bapa kerana sayang,
rotan ibu bapa kerana ingin mendidik utk kita
menjadi insan yang berguna..
jommlah kita sama2
menjadi anak yg soleh & solehah
utk membalas jasa mereka
semoga Allah merahmati ayahku, Ilias b.Yaakob dan ibuku , Rohainee Muhamad selalu..
*psst, ust ckp kalau nak doa utk org, sebut nama.=)



PASTFUTURE
MY WORDS
Salam, tQ ats kesudian anda lawat blog yg errr.. btw, I'm just 19 years young . Dreaming to be a successful girl . aminn . Still studying in KPTM KL for CAT-ACCA . pray 4 my success ? ? a huge thank-you ^^ -Demi Dia-

PENYUNTIK HATI :)


"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, DIA datangkan petir dan kilat. Kita menangis dan tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah hendak memberi kita pelangi"

KLIK !


>> studying KPTM Kl :)
date : NOW
ACCA


>> cuti di HK
date : 26/12/13
at: 12pm


>> nak kahwin :P
date: 13/1/2019
amiin

KARYA KU ^^

  • Selamat datang..
  • -Rounders-
  • I'm backk.. :)
  • alhamdulillah..
  • US2
  • eh, sori klu selama ni sy x perasan sy wat susah a...
  • untitled.
  • Orang lain sekola sy cuti..??
  • maaf.
  • CamPinG YaWw!! :P

  • LIBRARY ^^



    CHIT CHAT ^^ ^^



    SUDI KLIK ? TQ :) ^^