Aisyah Najihah :)
ABOUT ENTRY *repair* INSTA
Sahabat .
Sunday, December 15, 2013 • 2:11 PM • 0 comments

Assalamualaikum :)

kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayangg :), ahah, tagline sape tu? ce teka , ce teka? k, fine, maria elena :)
oh, ok, tetiba nak buat post tentang sahabat .

Diriwayatkan daripada Anas r.a , Nabi Muhammad s.a.w pernah bersabda ,
"Tidak ada seorang pun diantara kalian dipandang beriman sebelum ia menyayangi saudaranya sesama muslim seperti halnya ia menyayangi dirinya sendiri "
(al-bukhari)

hujan renyai kelihatan di luar tingkap. dia kebosanan biarpun entah berapa kali facebook di "log in" dan    "log out" . sungguh, baginya, memang seronok habis spm. segala kekusutan kepala dapat dihilangkan . lega. alhamdulilah . namun, berakhirnya spm, maka berakhirlah perjuangannya bersama rakan di bumi Ulul Albab itu . mereka harus berpisah . dan segalanya yang berlaku adalah demi-Dia. kenyataan itu amat sukar untuk di percayai pada mulanya . sudah 5 tahun hidup bersama, susah , senang , lapar , kenyang , gembira, sedih, segalanya dikongsi bersama . Cukup indah ! Dia bersyukur sangat kerana mempunyai rakan2 yg sngt mengambil berat akan hal dirinya dan perasaan nya. tiba - tiba , ingatan tentang peristiwa dia sakit bertandang dalam medulla oblongata yg terletak dalam otaknya . dia rindu saat2 itu, kerana , sungguh terharu akan sahabat-sahabat nya yang mengambil berat . paling dia ingat adalah ketika dia demam teruk .

waktu tu , hanya Allah sja yg tahu mcm mana perasaan dia. tambah2 lagi  lusa tu nak start SPM dah ! . Bgun dri ktil pun cukup terseksa . Lelah. Penat. semua ada. tapi semua tu beransur hilang tatkala ada yg sudi meletakkan kain yg lembap di ats dahi dia dan menukarkannya kerap kali. ada yg sudi menjaga makan minumnya, Allah, sungguh bersyukur , kerana m'hntr mereka2 yg mmng terbaik :) . Ada juga yg memberi kata2 semangat dan perkongsian yg bermanfaat . sungguh , rindu saat itu :') . dia ingin melakukan itu semua kepada sahabat2 tatkala mereka sakit pula, tetapi, sepanjang 5 tahun, hanya dia selalu sakit. kalau adapun, x seteruk dia kut . x pe, moga2 Allah membalas segala budi baik dan doa sahabat2 dia .. :D

sedikit perkongsian : 
surah Al-Anbiya' : 83 , Letak tangan di dada , pejam mata. Niat Allah sembuhkan penyakit apa2 je.


p/s : I'm not missing the school , but I'm missing the momentosss ;) erk, tetiba teringt bdk2 sekolah rendah ,           rindu jugak .. waaa T_T . tsk tsk .





PASTFUTURE
MY WORDS
Salam, tQ ats kesudian anda lawat blog yg errr.. btw, I'm just 19 years young . Dreaming to be a successful girl . aminn . Still studying in KPTM KL for CAT-ACCA . pray 4 my success ? ? a huge thank-you ^^ -Demi Dia-

PENYUNTIK HATI :)


"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, DIA datangkan petir dan kilat. Kita menangis dan tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah hendak memberi kita pelangi"

KLIK !


>> studying KPTM Kl :)
date : NOW
ACCA


>> cuti di HK
date : 26/12/13
at: 12pm


>> nak kahwin :P
date: 13/1/2019
amiin

KARYA KU ^^

  • Doa Cantik dalam & luar :)
  • huh, adik... -_-'
  • # wordless Thursday .
  • wahhhh, awesome giveaway @_@
  • 16 fakta menarik tentang bayi ! ^^
  • # Doa
  • sungguh , diri ini rindukannya :')
  • ok, sy dah cerai :')
  • " Rojak " :p
  • korang , soriiiii sngt :'(

  • LIBRARY ^^



    CHIT CHAT ^^ ^^



    SUDI KLIK ? TQ :) ^^