Aisyah Najihah :)
ABOUT ENTRY *repair* INSTA
hai KPTM KL, be nice to me ^^
Friday, January 3, 2014 • 7:38 AM • 0 comments

Assalamulaikum ^^

alhmdulillah, akhirnya setelah ponat eden menunggu, dpt jgk result spc... yeay! dpt, hihi . eh eh , sopan sikit :p, ehem alhamdulillah... ;") . korang tau, surat smpai hri ni  pagi ni saya x dapat2 lagi... fuhhhh, dah lah 7hb ni kena daftar dah . tapi senior ckp, dia dulu pun dpt surat 4 hari sebelum, mmng semput lah nk bt preparation. I got CAT-ACCA course . org ckp subjek tu kedua tersusah di dunia . betul ke? lemah sendi-lutut den. tapi x pe, jgn menyerah sebelum berjuang ! aceceh.. :p . caiyok aisyah! aja aja fighting ! boleh struggle dgn kengkawan sesama , ramai kot bdk kopu dpt.. heeee , suke3 :D . tapi berita sedih , cam nak demam je ni.. waaa T_T . jgn lah, dh la bru nak daftar, minta2 dia jauhkan. doakan den ye... tQ~ . hmmm, cuti hri tu gi hong kong and shengzen . nntilah update cam x sempat je kan. 


p/s : yay, plkn boleh ditangguhkan :p . (harap2 cancel terus)



PASTFUTURE
MY WORDS
Salam, tQ ats kesudian anda lawat blog yg errr.. btw, I'm just 19 years young . Dreaming to be a successful girl . aminn . Still studying in KPTM KL for CAT-ACCA . pray 4 my success ? ? a huge thank-you ^^ -Demi Dia-

PENYUNTIK HATI :)


"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, DIA datangkan petir dan kilat. Kita menangis dan tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah hendak memberi kita pelangi"

KLIK !


>> studying KPTM Kl :)
date : NOW
ACCA


>> cuti di HK
date : 26/12/13
at: 12pm


>> nak kahwin :P
date: 13/1/2019
amiin

KARYA KU ^^

  • please? perlu ke?
  • Giveaway Akhir Tahun by Cik Hawa
  • Movie review :D
  • December Giveaway by Fatin Diana :)
  • Resepi : Tiramisu ;)
  • *speechless*
  • Sahabat .
  • Doa Cantik dalam & luar :)
  • huh, adik... -_-'
  • # wordless Thursday .

  • LIBRARY ^^



    CHIT CHAT ^^ ^^



    SUDI KLIK ? TQ :) ^^