Aisyah Najihah :)
ABOUT ENTRY *repair* INSTA
Its hurts me sometimes :/
Monday, January 6, 2014 • 2:50 AM • 0 comments

Bismillahirrahmannirrahim..

Assalamualaikum, moga Allah merahmati kita :')


wahhh, tajuk dramastik sungguh kan? hee~ oh ye nak share something ni, ada kata-kata hilal asyraf yg sangat menarik tertarik dan memang dabomb!
Cinta yg sebenar itu mesti membawa ke syurga . Apa-apa yg melemparkan ke neraka tidak layak dipanggil cinta yg sebenar
(Hilal Asyraf)

ehem. faham tak ? faham la kan... lagi satu , buat anda dan juga mungkin saya , siapa tahu, kita akan diuji kelak dengan sesuatu mengenai perasaan . kawal lah! jangan biar ia parah ! amalkan doa ni ya lepas solat...

" Ya Allah Ya tuhanku, jika aku jauh dari-Mu , sentuhlah hati daku , jika aku mencintai manusia melebihi cintaku terhadap-Mu , peluklah hatiku seerat-eratnya .. dan jangan biarkan aku takut terhadap sesuatu melebihi ketakutanku kepada-Mu .. "

haa, amalkan keyh? baca lepas solat.. actually doa tu kawan yg ajar.. cume sy tambah ayt yg pasal takut tu, hehe, waktu tu exam spm, takut sngt , tapi fikir - fikir balik, x baik klu kita takut spm melebihi dari Dia kan? so, lepas bce doa tu rse tenang je, hik hik . :p

hmm, lagi satu , sgt bagus utk bce doa agar kita mendapat keselamatan dan kejayaan di dunia dan akhirat. ada cerita tentang seseorang ( x igt nama) yg tanya Rasulullah doa apa yg patut dibaca / dimohon.. :) ada dlm tafsir al-quran . maaf x igt sepenuhnya nama dan jln cerita yg lengkap.



p/s : esok dah nak bertolak pergi KL untuk daftar KPTM KL .. doakan gue eh? (rock jap) . semoga segalanya dipermudahkan.. aminn.







PASTFUTURE
MY WORDS
Salam, tQ ats kesudian anda lawat blog yg errr.. btw, I'm just 19 years young . Dreaming to be a successful girl . aminn . Still studying in KPTM KL for CAT-ACCA . pray 4 my success ? ? a huge thank-you ^^ -Demi Dia-

PENYUNTIK HATI :)


"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, DIA datangkan petir dan kilat. Kita menangis dan tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah hendak memberi kita pelangi"

KLIK !


>> studying KPTM Kl :)
date : NOW
ACCA


>> cuti di HK
date : 26/12/13
at: 12pm


>> nak kahwin :P
date: 13/1/2019
amiin

KARYA KU ^^

  • hargailah mata anda ;)
  • for the boy :)
  • hai KPTM KL, be nice to me ^^
  • please? perlu ke?
  • Giveaway Akhir Tahun by Cik Hawa
  • Movie review :D
  • December Giveaway by Fatin Diana :)
  • Resepi : Tiramisu ;)
  • *speechless*
  • Sahabat .

  • LIBRARY ^^



    CHIT CHAT ^^ ^^



    SUDI KLIK ? TQ :) ^^