Aisyah Najihah :)
ABOUT ENTRY *repair* INSTA
Allah. its hurt me
Wednesday, February 12, 2014 • 10:49 PM • 0 comments
Assalamualaikum, :)

senyumlah andai apa pun yg berlaku kerana setiap yg berlaku pasti ada hikmah. ya pasti ada. duhai hati- hati yang membaca...


Bersangka baiklah pada-Nya , agar segalanya akan jadi baik :')

ya. itu yg ustzh ajar sy . sentiasa berfikiran POSITIF ! segalanya akan jadi positif.. sebagai contoh ;

aisy : panasnya hari ni ..... ishhhh npe lah panas , cubalah sejuk sikit .

haaa! tengok tu, tu maksudnya kita macam x redha je dengan ketentuan Allah. hmm, cepat2 istighfar okeh kalau lain kali kita cakap macam tu , mungkin kite TER kan?. ustzh ckp, sebb tu kita rasa lagi panas dan serabut sebb otak kita dah negatif . dan kita dah bersangka buruk dengan Allah . Allahurabbi :') , ampunkan kami...

oh ye, ada sedikit kata-kata yg agak menarik dri ustzh Fatimah Syarha :

" Bukan setiap saat pun hidup kita diuji dengan yang berat2. Ia cuma satu proses yg Allah nak bangunkan jiwa kita "


tu je kot . sebenarnya hati macam tengah sedih sekrg nih... :'( nak tenangkan hati dan pujuk diri sendiri.. maaf andai mengganggu anda semua . bye

wassalam~



PASTFUTURE
MY WORDS
Salam, tQ ats kesudian anda lawat blog yg errr.. btw, I'm just 19 years young . Dreaming to be a successful girl . aminn . Still studying in KPTM KL for CAT-ACCA . pray 4 my success ? ? a huge thank-you ^^ -Demi Dia-

PENYUNTIK HATI :)


"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, DIA datangkan petir dan kilat. Kita menangis dan tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah hendak memberi kita pelangi"

KLIK !


>> studying KPTM Kl :)
date : NOW
ACCA


>> cuti di HK
date : 26/12/13
at: 12pm


>> nak kahwin :P
date: 13/1/2019
amiin

KARYA KU ^^

  • Karnival Rasul in My Heart !!
  • Sunnah makanan Rasul :)
  • Hari-hari mencabar :D
  • Its hurts me sometimes :/
  • hargailah mata anda ;)
  • for the boy :)
  • hai KPTM KL, be nice to me ^^
  • please? perlu ke?
  • Giveaway Akhir Tahun by Cik Hawa
  • Movie review :D

  • LIBRARY ^^



    CHIT CHAT ^^ ^^



    SUDI KLIK ? TQ :) ^^